Februar je mesec sniženja zimske kolekcije odeće i obuće, a mart čišćenja preostalih zaliha. Ovo pravilo postoji već godinama u svetu, a odomaćilo se i kod nas.
Magacini za čuvanje robe su skupi pa se proizvođačima i uvoznicima ne isplati skladištenje zaliha jer treba da oslobode prostor za robu iz nove kolekcije.
Ovoj činjenici najviše se potrošači raduju, pogotovo kada su u pitanju nešto skuplji komadi obuće i odeće. Ono što se na početku zimske sezone učinilo skupim neretko se u toku februara i marta može naći po prihvatljivim cenama, a ako se unapred dobro isplanira, jakna kupljena na sniženju već za devet meseci biće prava radost za kućni budžet. Zato, pažljivo planirajte sledeću zimsku sezonu. Uštedećete poprilične svote novca.
Kako odabrati pravi brend ili šta je to što jedan brend čini i prepoznatljivim?
Kvalitet
Prva osobina na kojoj insistiraju poznati proizvođači. Oni ne štede na kvalitetu materijala. Koriste i dobru dugmad, rajsferšlus, kopče. Sitnice čine razliku i to vešti roditelji lako prepoznaju.
Postojanost boja
Materijali koji ne menjaju boju prilikom pranja još jedna su osobina kvalitetnih brendova. Svake godine nameću se novi deseni koje kreatore izdvajaju i čine njihove modele prepoznatljivim.
Izrada
Završna obrada je jako važna. Nju obavezno prati i poslednja kontrola kojom se potvrđuje da je artikal spreman za kupca.
Lojalan kupac je onaj na kome se insistira
Nije lako stvoriti brend. Za to su potrebne godine ulaganja u njegovo promovisanje, dostupnost kupovine, osmišljavanje novina, prepoznatljivosti, zbog kojih će lojalan kupac uvek baš njemu dati prednost.
U isto vreme, negovati kupca je zahtevan posao koji donosi brojne benefite, jer baš on omiljeni brend neretko nesvesno promoviše savetujući druge da mu ukažu poverenje. Mreža lojalnih se širi, ali u isto vreme i njihovi zahtev postaju sve veći, ne žele da odustanu od standarda na koji su navikli.
Deca ne moraju da nose prepoznatljive brendove?!
Činjenica je da no name trenerka može u potpunosti da odgovara malom detetu, ali dobra jakna je u zimskim mesecima posebno važna. Mora da bude topla, štiti dete od različitih vremenskih prilika i apsolutno odgovara njegovom stilu odevanja, onom po kom je prepoznatljivo i na čemu porodica mališana insistira.
Coccodrilo, evropski brend sa tradicijom
Već dvadesetjednu godinu dizajniraju odeću za bebe i decu. Važna im je udobnost odeće, ali insistiraju da bude i prijatna na dodir, u isto vreme i moderna i šarena, da se deci dopadne i zadovoljni brojne njihove potrebe kada je odevanje u pitanju.
Coccodrilo je i pristupačan brend. Namenjen je svima koji traže dobar kvalitet i prihvatljive cene.
Prateći svetske trendove poštuje i sezone sniženja
Verujemo da su mališani skockani za ovu zimu, ali, ako želite da ih pripremite i za sledeću, onda obavezno posetite sajt kidsland.rs. Oni imaju ceo asortiman po najpovoljnijim cenama.
Ono što je važno, ako im do sada niste ukazali poverenje, pravi je trenutak da to učinite ovih dana, dok još traju zalihe.
A kada postane i omiljeni brend vašeg deteta, onda ćete i vi postati njegov lojalan kupac i sa drugarima delite svoja pozitivna iskustva.
Promo tekst
Foto: kidsland.rs