Nema te devojčice, ali ni te mame koja je uspela da odoli tom čarobnom licu i tamnoj kosi koje krase torbe, rančeve, pernice, sveske, odeću i razne druge stvarčice koje se prodaju pod brendom Gorjuss dizajnerske kuće Santoro iz Londona. Nisu ove slatke devojčice očarale samo nas. Ne, nikako... One su za samo osam godina, od kako su "rođene", postale apsolutni hit u čak 55 zemalja sveta, a za to je zaslužna Škotlanđanka Suzan Vulkot. Ova umetnica, koja pored svih ovih dražesnih devojčica ima još troje dece i supruga, živi i radi u Glazgovu. Njoj se zahvalite ako i vi spadate među ljubitelje brenda Gorjuss.
Pre osam godina, kada su ove devojčice ugledale svetlost dana, svet se pitao zbog čega nemaju usta, zašto na njihovim licima nema emocija i da li je reč o portretima ćerki ili neke druge dece koja su bliska autorki.
- Želela sam da navedem posmatrača da se udubi u portret, da se zamisli pred tim licima i da sam otkrije i emociju i ono što to lice govori. Tek kada se dublje zagledate u portret i ostale elemente slike, vi možete da otkrijete šta vam to lice govori - poručila je Suzan Vulkot koja je svoje rane radove izlagala u galerijama širom sveta, a najviše u Los Anđelesu, Njujorku, Hong Kongu i Holivudu.
Ideja o Gorjuss devojčicama rođena je spontano, iz potrebe ove umetnice da na platno prenese nešto što je njoj blisko i što joj izaziva emocije. Gorjuss je, objasnila je, priča o donošenju lepe i osećajne umetnosti u život svakog čoveka.
- Oduvek sam volela portrete i emocije uhvaćene u trenutku. Tišina, pogled uperen u vas i detalji koji se nalaze oko subjekta daju smisao čitavoj priči.
- Moje devojčice, ma koliko bile slične, mnogo se razlikuju jer volim da učim i da osvajam nove tehnike, kako bi moja umetnost bila snažnija. Učenje nikada ne treba da prestane, jer tada i umetnički rad, i svaki drugi rad, i život postaju jednolični.
- Izuzetno sam ponosna na svoje slike i na svoje fanove. Oni me uvek iznenade svojom ljubavlju, lojalnošću i podrškom!
video: youtube.com/SantoroLondon
- Kada sam počinjala nisam znala da će „na kraju“ sve biti u redu. Prilično je strašno na početku. Zastrašujuće je kad ne znaš u šta se upuštaš, ali i to se preživi, a uspeh se nakon toga više ceni. Inače, važno je imati smisla za poslovanje, a ne samo za veliki proizvod ili brend. Ako mislite da nemate znanja, onda odmah krenite na neki kurs. Danas je lako naći i one besplatne. Važno je da se ne gubi vreme. Ja nemam vremena za Facebook i druge društvene mreže, često radim do dva sata po ponoći, ali se ne žalim. Morate da uložite mnogo vremena i rada da biste videli rezultat.
- Novac može da se zaradi samo ako imate unikatan proizvod ili proizvod koji mnogo ljudi želi da kupi. Ako to nemate, gubite vreme. Vreme koje uložite u stvaranje brenda podjednako je važno kao i vreme koje ćete uložiti u njegovu prodaju, a valjalo bi i da razmišljate o tome kako da se predstavite. Zvuči jednostavno?
ZA SVE ONE KOJI BI DA PORUČE BILO KOJI ARTIKAL GORJUSS SA NAŠEG SAJTA, DO 24.JUNA OMOGUĆUJEMO BESPLATNU DOSTAVU. Kompletna ponuda OVDE
intervju: dowhatyouloveforlife.com
foto: facebok.com/santorolondon, pinteres, dowhatyouloveforlife.com, TemptationGifts