Jeste li učinili baš sve da vaše dete bude dobar đak?
Floriterapeut Ružica Bogićević iz Udruženja praktikanata cvetnih esencija L.A.T.I.C.E. kaže da je floriterapija veoma efikasan način za postizanje dobrog uspeha u školi.
- Verujem da ste već svašta probali. U početku ste strpljivo pričali, molili i učili s vašim školarcem, hvalili ga ali i pomalo kažnjavali. Zatim ste plaćali privatne profesore, gasili TV, ograničavali mu izlaske. Pa ste možda vikali, ucenjivali, oduzimali igrice, sekli kabl od interneta ili ste prosto odustajali. Ali jeste li pokušali sa floriterapijom?
Šta je floriterapija?
Floriterapija ili terapija cvetnim esencijama je holistički način lečenja, u kome se promenom misaonih i emocionalnih obrazaca menja ponašanje osobe. To je blaga, prirodna procedura uspostavljanja harmonije tela, emocija i psihe, primenom kapi koje se dobijaju od specijalno izabranog i obrađenog cveća. Floriterapeut pomaže klijentu da se oslobodi negativnih uverenja koja upravljaju njegovim ponašanjem sa nivoa nesvesnog, te omogućava pozitivnim kvalitetima poput samouverenosti, vere, hrabrosti, vrednoće, upornosti, doslednosti, urednosti...da se ispolje i postanu dominantni u ponašanju te osobe.
Široko primenjivana na zapadu, kod nas tek u povoju, ova metoda može da pomogne da vam dete postane odgovornije prema školskim obavezama. Terapija se uzima oralno, četiri puta dnevno, iz korisničke bočice koju priprema praktičar cvetnih esencija. Jedna kombinacija traje mesec dana. Vidljivi rezultati, u smislu početne promene negativnih obrazaca ponašanja, nastupaju veoma brzo, a ustaljene promene očekuju se u roku od nekoliko meseci.
Kod problema vezanih za učenje moguće je tretirati širok spektar situacija:
Kad dete skoro uopšte ne započinje učenje:
Stalno izbegavanje i odlaganje obaveza, prazna obećanja, zavisnost od modernih tehnologija, potpadanje pod vršnjačke pritiske u smislu poistovećivanja sa epidemijom nerada i neodgovornosti koja sve više preovlađuje u ponašanju školske dece, laganje i bežanje od obaveza, neprihvatanje odgovornosti shodno uzrastu, tretiramo cvetnim esencijama Primroze, Fairy, , Lautern, Goldenrod, Milkweed, Mustard, Lungwort.
Kad dete ima želju da uči, ali još uvek nije pronašlo šta ga zaista zanima:
Nemanje usmerenja, neodlučnost oko izbora škole i profesije, nedostatak motivacije za početak rada, obeshrabrenost i pesimizam, lenjost, neurednost, nemanje radnih navika, dubok osećaj nezadovoljstva, rešiće cvetne esencije Blackberry, Scotch Brooom, Tansy...
Kada je učenje neefikasno a rezultati neprimereni uloženom trudu:
Za nedostatak koncentracije, brzanje i nestrpljenje, sklonost ka hiperaktivnosti, preteranoj analitičnosti i nemogućnost sagledavanja veće smisaone celine, neuviđanje postojanja šema i obrazaca, ponavljanje stalno istih grešaka; za lošu memoriju, neispirativno učenje, nesposobnost da se očigledan kreativni potencijal izrazi u nastupu, pomoć se traži primenom cvetnih esencija Madia, Rozemary, Peppermint, Filaree, Iris...
Kada je kod kuće sve lepo naučeno ali se to u školi ne pokazuje:
Kada vaše dete ima strah od nastupa ili provere znanja, nema samopouzdanja, ne ume da se zauzme za sebe, ima osećaj manje vrednosti, opterećeno je osećanjem krivice, ne snalazi se u društvu vršnjaka, pomoć se traži u cvetnim esencijama Larch, Mountain Pride, Buttercup, Cereto, Pine, Cosmos...
Kad vam je dete iscrpljeno nakon učenja:
Za studente nakon iscrpljujućih ispitnih rokova, za preozbiljna „starmala“ ponašanja, kod iscrpljenosti zbog previše odgovornog odnosa prema obavezama; kod zanemarivanja emocionalnih i fizičkih potreba, kod nedostatka spontanosti i humora, preporučuju se cvetne esencije Olive, Aloa Vere, Limia...
Pisanje teksta u okviru rubrike ALTERNATIVNA MEDICINA omogućila je firma PREDAH - jastuci od heljde, 100% prirodan proizvod. Više informacija o jastucima i naddušecima od heljde pogledajte OVDE
slike:lovesensa.rs, floriterapija.com